14 תשובות
לא
כן.
לא ממש
כןן
חחח גם אני הייתי ככה
כשאת יודעת את לוח הכפל זה חוסך המון זמן במקום לחשב במחשון יש לך כבר את התשובה
כן יש מחשבון
לא.
אחותי, אני חמש יחל וכשאני סופרת את הכסף שלי אני מקבלת כל פעם תוצאה שונה בלי לבזבז או לקבל שקל.
לא כל כך אבל קחי את הזמן וחוץ מזה יש לך מחשבון ורב הזמן משתמשים בו ולא עושים חישובים
לדעתי האישית לא ממש אבל זה לא כזה משנה כי יש לך מחשבון בבגרות.
אני אישית כן זכרתי את לוח הכפל וזה עזר לי כי לא היה לי נוח להקליד במחשבון כל דבר קטן, במיוחד בשאלות ארוכות עם מלא אלגברה- ידע בלוח הכפל יכול לחסוך לא מעט זמן. אבל כל אחד וההעדפה האישית שלו.
אני אישית כן זכרתי את לוח הכפל וזה עזר לי כי לא היה לי נוח להקליד במחשבון כל דבר קטן, במיוחד בשאלות ארוכות עם מלא אלגברה- ידע בלוח הכפל יכול לחסוך לא מעט זמן. אבל כל אחד וההעדפה האישית שלו.
גם אני לא יודעת ואני ארבע יחל זה בסדר
באותו הנושא: