4 תשובות
תעשי הפסקה
לנסות בכל זאת מה שאת מצליחה, עדיף מכלום
הכל טוב.. אבל אוליי זה מראה לך שאת פחות בן אדם של לשבת וללמוד אוליי התחום האקדמאי הוא פחות בשבילך ?
אנונימי
את לא צריכה ללמוד כל היום, תקציבי לעצמך זמן מסוים בכל יום לכל נושא (בהתאם לחוזקה שלך בכל נושא) ולתרגול הכולל ובזמן הנותר תעשי דברים אחרים שישחררו אותך מהלמידה כמו ספורט, לראות סדרה, לקרוא ספר וכו'.
בהצלחה
בהצלחה