16 תשובות
דור
דור
דור .
בלי קשר לבן או לא בן , לדעתי השם " דור " יותר יפה מהשם "רני" .
דורר מאוהבת בשם הזה
רני (רק בגלל השיר שלנו)
^אני אמרתי רני
דור
שואל השאלה:
אאוץ' השם שלי זה רני ואהבתם את השם של החבר הכי טוב שלי :((
שואל השאלה:
^ לא הכל טובב דעה שלך
שואל השאלה:
יאי
סליחה שהעדפתי דור פשוט יש לי ילד מהכיתה שקוראים לו ככה והוא מעצבן