13 תשובות
כן זה נחשב הרבה
אני הייתי 11 פעמים, בעיקר באירופה
נחשב הרבה
פעם אחת לפראג.
וכן, זה נחשב הרבה
כן זה הרבה
אני ל-
איטליה
אוסטריה
גרמניה
פולין
צרפת
יוון
שוויץ
קפריסין
טורקיה
בולגריה
ניו יורק
נחשב הרבה כן. טסתי 3 פעמים. צרפת 1 אנגליה 2
זה המוןן!! נראה שעשית כיף (;
אני טסתי בסביבות ה 7-8 פעמים (נראה לי)
כן, זה נחשב המון.
והייתי בערך ב7 מדינות
הוואי 2
אמסטרדם 1
פראג 1
צרפת 1
טורקיה 1
שוויץ 3
ניו יורק 4
ספרד 2
יוון 7
לונדון 3 ואני גרה בלונדון עכשיו
איטליה 5
פולין 2
סה'כ 32 פעמים
ועוד שלושה ימים אני טסה לישראל אז זה יהיה 33
ארבע פעמים- יוון,רומניה,הונגריה,אנגליה, והשנה אהיה בגרמניה:)
וואו כמה טסתם
אני טסתי 2 לבריטניה 1 לאיטליה ו1 לאמריקה
אנונימי
גיאורגיה
קורואטיה
טורקיה
פראג
4 פעמים סהכ
4 פעמים לאנגליה- פעמיים ללונדון ופעמיים לליברפול
אנונימית