13 תשובות
כן זה נחשב הרבה
אני הייתי 11 פעמים, בעיקר באירופה
אני הייתי 11 פעמים, בעיקר באירופה
נחשב הרבה
פעם אחת לפראג.
וכן, זה נחשב הרבה
וכן, זה נחשב הרבה
כן זה הרבה
אני ל-
איטליה
אוסטריה
גרמניה
פולין
צרפת
יוון
שוויץ
קפריסין
טורקיה
בולגריה
ניו יורק
אני ל-
איטליה
אוסטריה
גרמניה
פולין
צרפת
יוון
שוויץ
קפריסין
טורקיה
בולגריה
ניו יורק
נחשב הרבה כן. טסתי 3 פעמים. צרפת 1 אנגליה 2
זה המוןן!! נראה שעשית כיף (;
אני טסתי בסביבות ה 7-8 פעמים (נראה לי)
אני טסתי בסביבות ה 7-8 פעמים (נראה לי)
כן, זה נחשב המון.
והייתי בערך ב7 מדינות
והייתי בערך ב7 מדינות
הוואי 2
אמסטרדם 1
פראג 1
צרפת 1
טורקיה 1
שוויץ 3
ניו יורק 4
ספרד 2
יוון 7
לונדון 3 ואני גרה בלונדון עכשיו
איטליה 5
פולין 2
סה'כ 32 פעמים
אמסטרדם 1
פראג 1
צרפת 1
טורקיה 1
שוויץ 3
ניו יורק 4
ספרד 2
יוון 7
לונדון 3 ואני גרה בלונדון עכשיו
איטליה 5
פולין 2
סה'כ 32 פעמים
ועוד שלושה ימים אני טסה לישראל אז זה יהיה 33
ארבע פעמים- יוון,רומניה,הונגריה,אנגליה, והשנה אהיה בגרמניה:)
וואו כמה טסתם
אני טסתי 2 לבריטניה 1 לאיטליה ו1 לאמריקה
אני טסתי 2 לבריטניה 1 לאיטליה ו1 לאמריקה
אנונימי
גיאורגיה
קורואטיה
טורקיה
פראג
4 פעמים סהכ
קורואטיה
טורקיה
פראג
4 פעמים סהכ
4 פעמים לאנגליה- פעמיים ללונדון ופעמיים לליברפול
אנונימית
באותו הנושא: