6 תשובות
אני בן 14 ומשחק רק לאלו משחקים הכוונה..
היי
אני 14 עוד יומיים..
שואל השאלה:
אם מישהו רוצה לשחק מתישהו אני זמינה בדיסקורד: maya_194 #0738
משחקי פעולה וכאלה שיחקתי כמעט בהכל למעט פורטנייט שאני שנה לא משחק כי יש תקלה בהפעלת המשחק.. אבל בגדול כל משחק בכל סוג גם לא פעולה
שואל השאלה:
באיזה משחקים אתה משחק?
ידיד שלי אבל הוא לא בסטיפס חח סורי