6 תשובות
היי
אני 14 עוד יומיים..
אני 14 עוד יומיים..
שואל השאלה:
באיזה משחקים אתה משחק?
באיזה משחקים אתה משחק?
שואל השאלה:
אם מישהו רוצה לשחק מתישהו אני זמינה בדיסקורד: maya_194 #0738
אם מישהו רוצה לשחק מתישהו אני זמינה בדיסקורד: maya_194 #0738
אני בן 14 ומשחק רק לאלו משחקים הכוונה..
ידיד שלי אבל הוא לא בסטיפס חח סורי
משחקי פעולה וכאלה שיחקתי כמעט בהכל למעט פורטנייט שאני שנה לא משחק כי יש תקלה בהפעלת המשחק.. אבל בגדול כל משחק בכל סוג גם לא פעולה
באותו הנושא: