6 תשובות
לשלם היית צריכה גם בלי פתק על האוטו, כחול לבן הוא בתשלום כמעט תמיד (חוץ משישי בערב ובערבים) בחלק מהערים אבל זה משתנה
כשיש פתק על השמשה זה קנס על אי תשלום שהוא מוגדל הרבה יותר מתשלום עם פנגו או סלופארק
כשיש פתק על השמשה זה קנס על אי תשלום שהוא מוגדל הרבה יותר מתשלום עם פנגו או סלופארק
אם עבר פקח וראה שלא שילמת אז ישים פתק
או תקבלי את זה אחר כך בדואר
או תקבלי את זה אחר כך בדואר
שואל השאלה:
איך הןא רואה שלא שילמתי?
איך הןא רואה שלא שילמתי?
אנונימית
ברגע שהוא מזין את המספר רישוי במערכת שלו הוא רואה אם מופעלת חנייה, אם לא מופעלת זה קנס
כן
באותו הנושא: