15 תשובות
משקיע חצי מהסכום
כן בטח
הייתי קונה בית יפה
רכב
חוסך
שם קצת בהשקעה
הופך לאיש עסקים לגיטימי (סתם סתם חס וחלילה)
אנונימי
לא ממהר להתלהב ולהגדיל ציפיות והולך לבנק או לאיזה אדם שתפקידו לסדר את הכסף ולדאוג שלא מתבזבז במהירות ותכנסי למינוס
בוקר טוב
הייתי חוזרת לישון
ואחר כך הייתי מכניסה את הכסף לחשבון הבנק שלי
ואז הייתי עושה סיבוב קניות בקניון
ואני ביונסה
אני יודעת שזה ספאם אבל כנראה שהייתי מגשימה את החלומות שלי
מה יש לביונסה לעשות פה? וממתי את יודעת עברית?
ראית מה זה מותק
עשיתי קורס עברית כשנפגשתי עם נועה קירל בלאס וגאס
קונה את כל השיט שאני צריך /רוצה

ואת השאר תורם
וואי מזל טוב על הכסף בהצלחה איתו!
מתעורר
לקנות בית קטן
להשקיע
זה בערך מה שהייתי עושה כי תכל'ס אין צורך ליותר מזה
שלושה דירות(בערך 5 מליון) ושם עוד מליון גג בצד, בין אם חיסכון או להשקעה, את שאר 3 המליונים הייתי תורם בצורה עצמאית, לא לאמותות או משהו כזה, בעיקר לאנשים שאני יודע שיעשו שימוש טוב בכסף ושיעשו שינוי לטובה בחברה שלנו בין אם בארץ או בעולם
להביא לי
משקיעה ותורמת..
חוסכת את הרוב, קונה בית וטסה לטיול מסביב לעולם וכמובן תורמת סכום נכבד לכמה עמותות