22 תשובות
קרדאיי, אזל ,רסיסים
אנונימי
שואל השאלה:
בנטפליקס?
בנטפליקס?
שובר שורות... הסדרה הכי טובה בעולם
זה לא בנטפליקס קרדאיי ואזל , זה סדרות טורקיות הכי טובות
בויוה
אלו סדרות טורקיות
ביקשת סדרות אבל יש סרט אחד שקוראים לו מיס באלה שזה מאפיה
ולגבי סדרות יש את כנופיית ברמינגהם שזה גם נראה לי
ביקשת סדרות אבל יש סרט אחד שקוראים לו מיס באלה שזה מאפיה
ולגבי סדרות יש את כנופיית ברמינגהם שזה גם נראה לי
כנופיית ברמינגהם
כמו שאמרו מעליי ,אזל וזה לא בנטפליקס אבל
שואל השאלה:
כנופיית ברגינהם ראיתי
כנופיית ברגינהם ראיתי
שואל השאלה:
יש סדרות לא טורקיות?
יש סדרות לא טורקיות?
שואל השאלה:
קרדאיי זה מאפייה רומטיקה?
קרדאיי זה מאפייה רומטיקה?
אוזרק
נמלטים זה סדרה טובה מאוד
הרןצח ושומר הראש (משהו כזה)
יש סרט ישראלי של זה שראיתי לא מזמן והוא ממש טוב! קוראים לו חומוסfullטריילר
קין ופורש יש לך בצוות אסיה את לא תתחרטי
זו אהבת בנים
זו אהבת בנים
אנונימית
mafia או מאפייה (לחמים וזה?)?
זה לא סדרה אבל זה ממש דומה ל365 ימים ויש לזה כמה חלקים
50 גוונים של אפור-חלק 1
50 גוונים של אופל-חלק 2
50 גוונים של שחרור-חלק 3
אני יודעת שיש את החלק הראשון בנטפליקס,את השניים האחרים אפשר גם למצוא בגוגל
50 גוונים של אפור-חלק 1
50 גוונים של אופל-חלק 2
50 גוונים של שחרור-חלק 3
אני יודעת שיש את החלק הראשון בנטפליקס,את השניים האחרים אפשר גם למצוא בגוגל
jzhxhhdwhgs
מלכת האי
peaky blinders
שואל השאלה:
50 גוונים של אפור ראיתי הכול
וכנופיית ברגינהם ראיתי
אני מתכוונת שהסדרה תיהיה מבוססת עליהם כאילו מאפייה רומנטית בסגנון 365
50 גוונים של אפור ראיתי הכול
וכנופיית ברגינהם ראיתי
אני מתכוונת שהסדרה תיהיה מבוססת עליהם כאילו מאפייה רומנטית בסגנון 365