9 תשובות
כל החלטה שאני עושה בערך
כן המון וידעתי שהיא שגויה לפני מה שהפך את זה לגרוע יותר
כי ניתקתי קשר עם מלא חברות רעילות מהיסודי לפני שעליתי לכתיבה וכל החברות שלי היו רעילות כך שעליתי לכתיבה לבד.. וזה היה לי מאתגר כי אני בן אדם שקשה לו להכיר אנשים.. וקשה לו לתפוס אמון במישהו.. אבל אני לא מצטערת על זה שניתקתי קשר
אנונימית
האמת.... על החלטות של טווח ארוך לא התחרטתי, על החלטות של נגיד האם להפגש עם חברים כן התחרטי לפעמים והייתי מבואס מאוד, אבל לא סבלתי מזה :)
כן לפני שנה, אבל היום אחרי הכל כבר לא
עשיתי סוג של חרם על ילדה שהתנהגה עליי כמו זבל
וצילמה תמונות עיר** שלי וזה משהו שאני בחיים לא יסלח עליו. זה טופל והכל.. אבל אני מצטערת שעשיתי חרם
אנונימית
כן. אין אדם שלא עשה כזה דבר לפחות פעם אחת. אני עשיתי מיליון...
לא רק פעם אחת, כל חיי הם החלטות שגויות שלי.