12 תשובות
תלוי במה , אבל כן
גם אני שרוף על אלקטרוני
לי לא מפריע כי הבנתי שיש אנשים שונים מימני
לא
רוב האנשים לא אוהבים את הדברים שאני אוהבת
תלוי איזה דברים
לא ממש
תלוי מה בדיוק.
כי בסופו של דבר אנחנו שני אנשים שונים וזה בסדר שכל אחד יאהב ויחליט את ההחלטות שלו
כן
שואל השאלה:
ברור
אני מתה על כאלו ששונים ממני בתור ידידים
זה לגיטימי לגמרי
פשוט בבן זוג אני מחפשת תחומי עניין די דומים (לא חייב בהכרח ממש דומה, אבל שלא נשנא דברים שהשני אוהב)
^כן בדיוק
צריך תחומי עניין בשביל ליצור מערכת יחסים(לא משנה איזו) אי אפשר ששני אנשים לא יהיה משהו משותף
לי כן קשה לי לקבל דעות של אחרים
תלוי, אם מדובר בסושי, כן.
רק סוש