16 תשובות
בחיים לא עשיתי את זה נגעלתי כל הילדות
נשבעת גם אני ככה ואני בת 13 פשוט כל תעשי את זה בציבור ותדמייני שזה רעיל
אנונימית
איכס לא אכלתי אף פעם
חינוך של אבא...
סתם, תחשבי על זה שזה מגעיל ומלא חיידקים
סתם, תחשבי על זה שזה מגעיל ומלא חיידקים
פשןט התבגרתי לא אוכל חננה כבר 7 שנים לפחות
אנונימי
גם כשהייתי בת 10 לא עשיתי את זה ותמיד נגעלתי משרצים שעשו את זה, איכס
עברתי לציפורנים
אממ לא עשיתיאת זה בחיי כי נגעלתי אבל אני מניחה שפשוט הגיל גורם לך להפסיק עם זה
שואל השאלה:
^^^^איך? ^^חחח אני הפסקתי עם זה כי אני רוצה להעריך
^ולי לא! אני 13..
^^^^איך? ^^חחח אני הפסקתי עם זה כי אני רוצה להעריך
^ולי לא! אני 13..
אנונימית
לעולם לא עשיתי את זה
(ואני בשוק אגב שיש כאלה שכן)
אבל זה עניין של זמן והרגל אני מניח. תנסי לעבוד על זה
(ואני בשוק אגב שיש כאלה שכן)
אבל זה עניין של זמן והרגל אני מניח. תנסי לעבוד על זה
בת 15 ועדיין עושה את זה.
אנונימית
תחשבי שרואים אותך עושה את זה, במילים אחרות תפתחי תחרדות שלך :)
וגם כולם עושים את זה שכאילו נושמים או נושפים לא יודעת להבדיל קיצר אתם מכניסים נזלת פנימה מתי שאתם מצוננים
אנונימית
מה לא איכס
שואל השאלה:
^^^ואיך בלי לפתח חרדות? זה הדבר האחרון שאדם רוצה לפתח חרדות
^^^ואיך בלי לפתח חרדות? זה הדבר האחרון שאדם רוצה לפתח חרדות
אנונימית
תתני לעצמך כאפה משו כזה, אני אישית לא מתענג מחננה בציר 2022
באותו הנושא: