4 תשובות
לא הגיוני לחכות. אין טעם וזה לא יפה עבור הצד שכן רוצה להיפגש. מריחה של הקשר
יכול להיות שהיא חוששת קצת.. או שזה טכנית קשה לה. (גרים רחוק וכו'..) תדבר איתה תשאל אותה אם היא רוצה להיפגש וכו'..
אתם בזוגיות שנה או שהיא רוצה אתכם לזוגיות שננ
מה הכוונה? לא הבנתי