8 תשובות
שואל השאלה:
סתם אנונימית מוזרה/
למה?
לא זה בולשיט
תמיד טוב להאמין במשהו(: קיצר לא, אבל כשאני אהיה נואשת ממש אז כן
כי זה אסור זה יכול להרוס לך את החיים זה להתעסק עם רוחות ואנשים הבן אדם הזה ישאר ככה לנצח
כן אבל זה בין הדברים הכי נוראים שאפשר לעשות לעצמך