11 תשובות
חדמש
לגמרי
כן
ברור
גם תמורת 5 ש"ח
גם תמורת 5 ש"ח
בחינם הייתי עושה את זה
הייתי עושה בשביל שתי אגורות
המצב לא טוב..
המצב לא טוב..
כן פליז
אבל תצלם אותך עושה את זה
גם בחינם הייתי עושה רק בשביל שיהיה איזה אחד שיגיד בואי לביתי ואני אעשה לו שלישיה
אנונימית
בטח
כןן חדמש כן
איפה ההתלבטות?
איפה ההתלבטות?
באותו הנושא: