8 תשובות
כי זה אירוע של פעם בחיים וכל הזכרי אלפא (וגם הסיגמות שאני חלק מהם) באים בלבוש אלגנט
כי זה אירוע חשוב
כדי לכבד את המעמד ממש חשוב
גברי אלפא וזה
יש גם אנשים שמתכננים ללכת בשבת חגיגי או שאני אלבש בגדים רגילים?
שואל השאלה:
אלו חליפות אמורים לעטות?
זה כדי לכבד את המעמד
לכבד את הוד מלכותו גרו האגדי.