4 תשובות
בעקרון בשביל להשקיע באמת אתה צריך להיות בן 18
אז אם אתה רוצה להשקיע עכשיו, תצטרך להשתמש בפרטים של אחד ההורים שלך
ובקשר לאיפה להשקיע
אם אתה מבין בכלכלה ובהשקעות = תשקיע באופן פרטי במניות (אפשרי דרך בורסות)
אם אתה לא מבין בזה כלום = תשקיע דרך הבנק
אז אם אתה רוצה להשקיע עכשיו, תצטרך להשתמש בפרטים של אחד ההורים שלך
ובקשר לאיפה להשקיע
אם אתה מבין בכלכלה ובהשקעות = תשקיע באופן פרטי במניות (אפשרי דרך בורסות)
אם אתה לא מבין בזה כלום = תשקיע דרך הבנק
שואל השאלה:
נגיד ויהיה לי 6500 שח
נגיד ויהיה לי 6500 שח
תלוי כמה גובןת יש לך ביד
תבדוק עם ההורים שלך
באותו הנושא: