43 תשובות
ממש לא אשמתך ובעיה שלך
לפעמים זה נזרם עם הקטע ובעיה אצלה
אתה מלך אחי תומך בך
לפעמים זה נזרם עם הקטע ובעיה אצלה
אתה מלך אחי תומך בך
כדי לחפש ריגושים שאין להם בזוגיות בקשרים אחרים.
אצל בנות - ריגוש וגבריות שהן לא מקבלות מהחבר
אצל בנים - חרמנות רגעית
אצל בנים - חרמנות רגעית
אנונימי
כי הם חושבים שמגיע להם יותר או שמי שהם איתו לא מספקים אותו וזה דוחה אותי מה הקטע? אם אתם לא אוהבים את הבן אדם אל תהיו איתו מלחתחילה
מתוך אנוכיות ורוע. בגידה זה מעשה נוראי
אנונימית
בגידה יכולה לבוא מהמון סיבות, זה לא תמיד שחור ולבן. זה הרבה יותר מורכב מזה ואני חושבת שכולנו צריכים להתבגר עוד טיפה בשביל לענות על השאלה הזו... זה לא משהו ששואלים ילדים (בגלל שלא תמיד אנחנו רואים את כל התמונה ואנחנו עדיין לא יודעים הכל בשביל להבין דברים מסויימים)
נקמה/לא נמשכים יותר לצד השני/לא היו מאוהבים כבר מההתחלה
מרגישים שהקשר הנוכחי לא מעניין אותם יותר.
אנונימית
שואל השאלה:
קצת הזוי להגיד, התגובות שיפרו לי את המצב רוח כי אף אחד לא דיבר איתי כל היום.. וגם פעם ראשונה בחמות קצת שימח, בכל מקרה תודה לכולם.. היינו שנה ביחד, אני הייתי שבוע בחול.. ושמעתי הכל מחבר שלי ( שגם ידיד שלה ) שהוא אמר לי שהוא ראה אותה מתנשקת במסיבה עם מישהו... והיא לא אמרה לי כלום, היא לא הכחישה, כשהיא גילתה שעליתי על זה היא חסמה אותי מכל מקום.. באתי אליה הבייתה וזכיתי לקבלת פנים של הוריה שביקשו ממני לא לבוא לשם יותר..
קצת הזוי להגיד, התגובות שיפרו לי את המצב רוח כי אף אחד לא דיבר איתי כל היום.. וגם פעם ראשונה בחמות קצת שימח, בכל מקרה תודה לכולם.. היינו שנה ביחד, אני הייתי שבוע בחול.. ושמעתי הכל מחבר שלי ( שגם ידיד שלה ) שהוא אמר לי שהוא ראה אותה מתנשקת במסיבה עם מישהו... והיא לא אמרה לי כלום, היא לא הכחישה, כשהיא גילתה שעליתי על זה היא חסמה אותי מכל מקום.. באתי אליה הבייתה וזכיתי לקבלת פנים של הוריה שביקשו ממני לא לבוא לשם יותר..
אנונימי
לבדוק האם ילך להם עם מישהו טוב יותר ועדיין לשמור על מערכת היחסים שלהם כרשת ביטחון
אנונימית
כי הם מצאו מישהו יותר טוב
היא פשוט דוחה בא לי להקיא
שתלך לאלף עזאזל
כלבה
שתלך לאלף עזאזל
כלבה
שואל השאלה:
מצטער לשמוע
מצטער לשמוע
אנונימי
כמישהי שלצערה בגדה, לרוב זה קורה כשאנחנו לא במיטבנו או כשהמצב הנפשי שלנו לא מאה או כשאנחנו לא באמת לא אוהבים את הבן זוג
זה לא תירוץ כמובן
זה לא תירוץ כמובן
אנונימית
מחפשים ריגושים, יש אנשים שלא מתאימים לזוגיות טובה עם אדם אחד, זה לא קשור לתשוקה בקשר ולכמה אתה נמשך לאותו בן אדם, זה קשור באדם שבוגד שלא יודע "להסתפק". חייב ריגוש, חייב זיקוקים, אבל באהבה וזוגיות זה לא עובד ככה.
כי משעמם להם, יש משהו בתחושה שבוגדים או שעושים משהו רע וזה עושה לאנשים טוב
יש מלא סיבות
הם מרגישים שאין מספיק ריגוש בקשר והם מחפשים אותו אצל אחרים
או שהם לא בנויים לזוגיות
יש גם אנשים שפשוט קשה להם להתחייב לבן הזוג ויש אנשים שהם פשוט חרא אז הם בוגדים
הם מרגישים שאין מספיק ריגוש בקשר והם מחפשים אותו אצל אחרים
או שהם לא בנויים לזוגיות
יש גם אנשים שפשוט קשה להם להתחייב לבן הזוג ויש אנשים שהם פשוט חרא אז הם בוגדים
יש מלא סיבות לזה ואף אחד לא יגיד לך משהו נכון,רק חברה שלך לשעבר יודעת
יכול להיות שלא סיפקת לה את מה שצריכה,יכול להיות שהיא כל*ה ויש עוד אלף ואחת סיבות..
יכול להיות שלא סיפקת לה את מה שצריכה,יכול להיות שהיא כל*ה ויש עוד אלף ואחת סיבות..
כי הקשר לא מספק אותם
אז חברה שלך בחורה רעה וטיפשה
כי יש להם הרבה אפדשרויות. זה למה לזוגיות צריך לבחור מישהו או מישהי לא אטרקטיבי/ת ככה שהם לא יבגדו
ריגושים
בדידות
סקס
אנונימי
א.לא מסופקים
ב.חושבים שיש יותר טוב בחוץ
ג.היצר שלהם מישתלט עליהם באותו רגע ולאו דווקא שהם היו רוצים לבגוד אבל הם נכנעים לצורך הרגעי
ב.חושבים שיש יותר טוב בחוץ
ג.היצר שלהם מישתלט עליהם באותו רגע ולאו דווקא שהם היו רוצים לבגוד אבל הם נכנעים לצורך הרגעי
כי יש להם יצרים וזה חזק מהם
או שהם כבר לא אוהבים
או שהם כבר לא אוהבים
לא פעם זה מגיע כתוצאה מחוסר בטחון,
זה אדם שאף פעם לא יהיה מרוצה ממה שיש לו ושום דבר לא יספיק לו
גם להוכיח לאחרים ש-החברה שלו יותר יפה
הכל מתחיל ונגמר בחוסר בטחון עצמי
זה אדם שאף פעם לא יהיה מרוצה ממה שיש לו ושום דבר לא יספיק לו
גם להוכיח לאחרים ש-החברה שלו יותר יפה
הכל מתחיל ונגמר בחוסר בטחון עצמי
בשביל לנסות משהו חדש בלי שהבן/בת זוג ידעו, בגלל שאין יותר תשוקה/המשיכה פוחתת בקשר
זה יכול להיגרם כתוצאה מבעיה נפשית וזה גם יכול להיות בגלל שהוא כל הזמן רוצה שינוי וזה יכול להיות כי כבר אין את רגש האהבה וגם יכול להיות שפשוט התאהב במישהי אחרת
חסר להם משהו בקשר.
רוצים משהו שלא יקבלו מהאדם שלהם .
לא מספק אותם .
רוצים משהו שלא יקבלו מהאדם שלהם .
לא מספק אותם .
שואל השאלה:
באמת נתתי לה הכל , גם אהבה , תשומת לב, פינקתי אותה פה ושם מתנות, עזרתי לה בהרבה דברים, מתנה יפה ליום הולדת, מה לא..
אהבנו אחד את השנייה.. וזה חסר לי עכשיו
אגב, תודה רבה על ההענות והנעיצות, פעם ראשונה שלי בחמים, ותודה לכל מי שמגיב, הייתי בטוח שלא הייתי בסדר, שגרמתי לה לבגוד, או שהתנהגתי לא בסדר.. כנראה שבוגדת נשארת בוגדת ): היה לי קטע שהיא בגדה בחבר הראשון שלה, ולא יחסתי חזה חשיבות, ובמשך שנה היה בסדר גמור..
באמת נתתי לה הכל , גם אהבה , תשומת לב, פינקתי אותה פה ושם מתנות, עזרתי לה בהרבה דברים, מתנה יפה ליום הולדת, מה לא..
אהבנו אחד את השנייה.. וזה חסר לי עכשיו
אגב, תודה רבה על ההענות והנעיצות, פעם ראשונה שלי בחמים, ותודה לכל מי שמגיב, הייתי בטוח שלא הייתי בסדר, שגרמתי לה לבגוד, או שהתנהגתי לא בסדר.. כנראה שבוגדת נשארת בוגדת ): היה לי קטע שהיא בגדה בחבר הראשון שלה, ולא יחסתי חזה חשיבות, ובמשך שנה היה בסדר גמור..
אנונימי
יכול להיות שאיבדו ריגוש או משיכה לבן/ת זוג...
כל אחד והסיבות שלו אבל זה בין המעשים הכי מזעזעים ומרושעים שאפשר לעשות לבן אדם...
כל אחד והסיבות שלו אבל זה בין המעשים הכי מזעזעים ומרושעים שאפשר לעשות לבן אדם...
משעמם להם לא טוב להם בקשר הזה
או שהם לא יודעים להעריך את האישה שלהם מספיק וזה בעיה באופי שלהם שהם צריכים לפתור מהר אבל זה לא בעיה שלי
או שהם לא יודעים להעריך את האישה שלהם מספיק וזה בעיה באופי שלהם שהם צריכים לפתור מהר אבל זה לא בעיה שלי
נקמה, חוסר חשק בקשר, אי שליטה, קושי להיפרד
כשתמצא את התשובה תגיד לי גם...
איו איו זה ממש כואב לשמוע.
בגידה יכולה לבוא מתשוקה רגעית ואי יכולת לעצור את עצמך, ולמרות שזה נורא, על זה אני חושבת שעוד איכשהו אפשר לשבת ולדבר ולראות לאן זה הולך.
אבל, הסיפור בגידה הזה, מזעזע!
אני ממש מצטערת בשבילך היא לא שווה אותך בשיט והיא לא שווה אף אחד. היא באמת מגעילה אותי מתבשיית בה בשם המין הנשי
בגידה יכולה לבוא מתשוקה רגעית ואי יכולת לעצור את עצמך, ולמרות שזה נורא, על זה אני חושבת שעוד איכשהו אפשר לשבת ולדבר ולראות לאן זה הולך.
אבל, הסיפור בגידה הזה, מזעזע!
אני ממש מצטערת בשבילך היא לא שווה אותך בשיט והיא לא שווה אף אחד. היא באמת מגעילה אותי מתבשיית בה בשם המין הנשי
אצל בנים- כי הם לא שומרים על העיניים.
באופן כללי- בגידות הרבה יותר נפוצות כשלא שומרים על טהרת המשפחה ואז כבר אין תשוקה ואהבה לבן/ בת הזוג.
באופן כללי- בגידות הרבה יותר נפוצות כשלא שומרים על טהרת המשפחה ואז כבר אין תשוקה ואהבה לבן/ בת הזוג.
אנונימית
כי היא כנראה רצתה עוד אופציות כאילו נגיד היא יצאה איתך ואז היא הכירה מישהו והיא חושבת שיהיה לה טוב יותר איתו אבל לא בא לה לגמור איתך כי היא ענראה לא רוצה לאבד אותך או להיות לבד אז היא בגדה והייתה עם שניכם ואז ראתה מה יותר מתאים לה ומי שבןגד הוא סתם אגואיסט ומטומטם
כי הם מתאהבים במישהו אחר
זה מעשה מזעזע מצטערת שזה קרה לך אם באלך לדבר אם מישהו אני פה
זה חוסר ביטחון, לפחות אצל הדפוק שהייתי איתו
לחפש ריגושים ואישורים מאנשים אחרים למרות שאתה בקשר כי אתה לא מרגיש מספיק טוב, התנהגות מסריחה.
לחפש ריגושים ואישורים מאנשים אחרים למרות שאתה בקשר כי אתה לא מרגיש מספיק טוב, התנהגות מסריחה.
אנונימית
כי הם ז!נ!ת
שתיכשל האקסית שלך במבחן בתושבא
באותו הנושא: