7 תשובות
כן
שואל השאלה:
אבל אני בת 16 אין מקומות שיתנו לי יותר..
אבל אני בת 16 אין מקומות שיתנו לי יותר..
אנונימית
בגלל שזה מינימום ובגלל הגיל זה כן השאלה היא האם העבודה היא קשה כי אם נגיד את במלצרות וזה מה שאת מרוויחה זה לא שווה את זה אבל אם נגיד את בעבודה כמו סידור מדפים וזה אז זה סבבה
לא
נראה לי שכן...
לא
לא שווה לעבוד בשביל מינימום
לא שווה לעבוד בשביל מינימום
כן , זה הגיוני
אני גם עבדתי לפני שנה הייתי בת 17 ושילמו לי 27 שקל לשעה ...
אני גם עבדתי לפני שנה הייתי בת 17 ושילמו לי 27 שקל לשעה ...
באותו הנושא: