5 תשובות
אתה יכול ללכת לצופים או לתנועות נוער או להתנדב ואז לאט לאא תכיר אנשים (גם פנימייה זה אופציה אתה מכיר שם חברים לחיים)
תלך למישהו שנראה נחמד שאתה לא מכיר מהשכבה ותאמר לו רוצה להיות חברים זה אשכרה עבד לי מלא
שואל השאלה:
איך אני אסביר את זה זה קשה לי לגשת אל אנשים אני פשוט מאבד את כל הביטחון, נהיה לחוץ רצח
איך אני אסביר את זה זה קשה לי לגשת אל אנשים אני פשוט מאבד את כל הביטחון, נהיה לחוץ רצח
אנונימי
שואל השאלה:
וניסיתי צופים וכאלה וגם לא הלך
וניסיתי צופים וכאלה וגם לא הלך
אנונימי
שואל השאלה:
זה נכון אין לי מה להפסיד,
אבל תודה אני אקח את זה
זה נכון אין לי מה להפסיד,
אבל תודה אני אקח את זה
אנונימי
באותו הנושא: