5 תשובות
תאכלי לחם עם גבינה ותכיני קפה בצד. אם יש פירות אז תאכלי גם.
שואל השאלה:
אין אני שרופה על האתר הזה ,אני הולכת להכין לי
תכיני קפה, עם לחם וגבינה
לחם עם גבינה ותשתי חלב
תסתכלי במקרר
אם לא עובד תסתכלי בארונות
אם לא עובד תזמיני משהו
אם לא עובד אפשר קניבליזם