33 תשובות
מה הבעיה בזה?
מותר להם, הם גם צריכים לשבת.
זכותם מה את רוצה
אז מה את רוצה שהם יעשו אם לא ישבו?
יעמדו על הגג?
יעמדו על הגג?
למה את חושבת שלך מותר לשבת לבד תמיד גם אם אין מקום פנוי אחר?
אולי הם חושבים שאת חמודה או שאין עוד מקום לשבת, או שהמקום שהתיישבת היה קרוב לדלת שהם נכנסו ממנה
מזה החוסר כבוד הזה לאחרים לא הבנתי? תני להם לשבת, גם הם בני אדם, ואני בטוחה שיתנו לך גם. מזעזע בעיניי שככה מתנהלים היום.
כי הם גם צריכים לשבת.
אנונימית
לא אשקר זה די נקרא תחבורה ציבורית... וכל עוד הם לא הטרידו אותך אז אין שום סיבה בעולם שהם לא ישבו לידך
למה שהם לא ישבו לידך? אלא אם כן ההתנשאות והנרקיסיסטיות שלך מדבקת.. אני אבין למה את לא רוצה שיתקרבו.
צודקת כילט אם אין עוד מקומות אני מבינה אבל האוטובוס חצי ריק מה התיישבתם ליידי
במקרה כזה בדכ פשוט אני עוברת
על מה המינוסים כפרות
על מה המינוסים כפרות
זכותם
אני חושב שאת האחת שחיה בסרט.
כי למה לא בעצם? תחבורה ציבורית, מותר להם לשבת איפה שירצו.
מה עובר עלייך
צודקת סך הכל
את חיה בסרט שאת מגונדרת
סתם סתם אבל את באמת חיה בסרט חושבת שאת נסיכה
סתם סתם אבל את באמת חיה בסרט חושבת שאת נסיכה
צודקת
אם מישהו מתיישב לידי מתי שבאמת נשארו עוד מלא מקומות ריקים זה כן קצת מבאס כי אני אוהבת להיות לבד אבל זה לא באמת כזה משנה סך הכל
ואם אין עוד מקומות אחרים אז ברור שאתן לשבת
ואם אין עוד מקומות אחרים אז ברור שאתן לשבת
אנונימית
האמת שיש מצבים בהם אני לא רוצה לתת לגורל להחליט מי יושב לידי אני לא רוצה לצאת רעה אבל לרוב אני מרגישה פחות בנוח לשבת ליד גבר בגילאי ה50-60 לכן במקום לתת את ההחלטה לגורל אני נכנסת לאוטובוס ומתיישבת ליד נערה או אישה זקנה או חייל. לדעתי הם גם עושים ככה
אנונימית
למה יש אנשים חיים בסרטט שמותר להם לשאול שאלות כאלה?
^מותר לכולם לשאול מה שרוצים זה הקטע של האתר אבל כן היא קצת חיה בסרט
אנונימית
"כל נוסע רשאי לשבת בכל מקום שיבחר (למעט המקומות המסומנים לאנשים עם מוגבלויות).
הטרדת נוסע בעניין זה עלולה להיות עבירה פלילית."
(זה מה שקורה כשאני נוסעת יותר מדי באוטובוסים ומתחילה לשנן שלטים)
הטרדת נוסע בעניין זה עלולה להיות עבירה פלילית."
(זה מה שקורה כשאני נוסעת יותר מדי באוטובוסים ומתחילה לשנן שלטים)
איזה חוסר כבוד,אני בטוחה שאם לך לא היה מקום ומישהו היה אומר לך בואי שבי פה יש מקום היית מרגישה מאוד טוב אז למה ההתנהלות הזאת וחוץ מזה שהאוטובוס הוא לא של אבאשלך,בגלל זה קוראים לו אוטובוס ציבורי,שכולם יכולים לשבת איפה שבאלהם.
נכון שיעמדו
נוכלים.....
איך הם מעזים!!
פשוט בלתי יאומן
איך הם מעזים!!
פשוט בלתי יאומן
איך אני אוהב את הספאמים האלה
זה לא בהכרח ספאם, יש מספיק בנות מפונקות כאלו ^ במקרה? גם יש לי חברה הזאת שאמרה בול אותו דבר.
אנונימית
למה כולם פה יוצאים על שואלת השאלה,
אני חושבת שמה שהיא התכוונה זה שהרבה פעמים שהיא באוטובוס ויש מלא מקומות פנויים אנשים מתיישבים לידה ומתחילים לדבר איתה ודברים כאלה. או שסתם נצמדים אליה. אם לזה התכוונת אז אני מסכימה שזה לא מכבד ולא נעים. אם התכוונת שאין מקום והם יושבים לידך במקום לעמוד אז את באמת חיה בסרט:)
אני חושבת שמה שהיא התכוונה זה שהרבה פעמים שהיא באוטובוס ויש מלא מקומות פנויים אנשים מתיישבים לידה ומתחילים לדבר איתה ודברים כאלה. או שסתם נצמדים אליה. אם לזה התכוונת אז אני מסכימה שזה לא מכבד ולא נעים. אם התכוונת שאין מקום והם יושבים לידך במקום לעמוד אז את באמת חיה בסרט:)
למה שהם יעמדו?
את זאת שחיה בסרט כאן
את זאת שחיה בסרט כאן
כי הם רוצים לשבת מי את בכלל
כי מותר להם
באותו הנושא: