10 תשובות
אומרים את זה כששומעים שמישהו נפטר
אמרה שאומרים כשאדם נפטר מן העולם.
כשמישהו נפטר מן העולם אומרים עליו "ברוך דיין האמת"
אם אני לא טועה זה כאילו אומר שהשם דן כל אחד ואחד מאיתנו.. הוא דן בצורה אמיתית
אם אני לא טועה זה כאילו אומר שהשם דן כל אחד ואחד מאיתנו.. הוא דן בצורה אמיתית
זה בערך כמו זכרונו לברכה, לא?
^
לא
לא
כשנפטרים מאדם מסוים, אז כאילו שמחים שהוא מת (אם הבנתי נכון)
אנונימי
ה' הוא הדיין שלוקח את מי שהוא רוצה השמיימה ואנחנו מברכים את דיין האמת.
זה כמו rip וז"ל
אנונימי
^^^
בערך, שמחים במובן מסויים שהוא עזב לעולם שכולו טוב (או כולו רע..)
בערך, שמחים במובן מסויים שהוא עזב לעולם שכולו טוב (או כולו רע..)
מצדיקים את הדין של הקב"ה שדן דין אמת והמית מישהו בדין.
ישתבח שמו לעד!
ישתבח שמו לעד!
אנונימי
באותו הנושא: