9 תשובות
לא
אם זה בהסכמה לבריאות
על הפנים אחי
מה שעושה לך טוב
שואל השאלה:
^^^למה לא?
אנונימי
אם היא בעד ואתה בעד אין סיבה שלא
בהסכמת שתי הצדדים שיהיה לכם בכיף אבל לא כדאי להכיר טיפה?
בעיני ממש לגיטימי זה פשוט די עצוב כי ככל שאתה מתנשק יותר סתפ נשיקות חסרות משמעות אז כבר יוצא מצב שנשיקות זה לא דבר כזה מיוחד וזה סתם כזה אבל תעשה מכ שטוב לך בעיני אין עם זה בעיה
אם זה בהסכמת שתי הצדדים אז בכיף אבל אם אתה רואה שהיא שיכורה אז לא אבל עדיף קצת להכיר קודם לא?
איזה להכיר זה מסיבה יגנוב מי מכיר במסיבה הקטע במסיבות זה שכולם מתמזמזים עם כולם ואז לא מדברים בחיים אחרכ