8 תשובות
תנסי להשקיע הרבה
ובהצלחה :)
חיים קק פעם אחת
לכי על זה
את תמיד יכולה ללכת באמצע
תישארי
צריך להתחיל מאיפה שהוא
גם אני לא ידעתי לרקוד כשבאתי לסטודיו והרוב כן
אבל זה עדיין היה כיף
שואל השאלה:
אבל כולם פה גדולות ואני בכלל לא יודעת לרקוד
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה מפחד אני רועדת
אנונימית
אל תוותרי על זה
היי, התחלתי לרקוד קצת אחרי תחילת שנה והייתי די במצב שלך
מצד אחד רציתי לברוח אבל משהו בי רצה להישאר
היום אני רוקדת כבר שנה ועוד כמה ימים יש לי הופעת סוף-שנה
כל פעם כשהייתי נכנסת לסטודיו הייתי חוטפת התקף חרדה עד שלאט-לאט זה נרגע
אל תוותרי על זה, מניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף נכנסתי לשיעור אני לא זוכרת את התנועות אבל בכל זאת היה לי כיף
אנונימית