6 תשובות
לא חושב שצריך להגיע ב7

של מי ההופעה אגב?
שואל השאלה:
אז מתי להגיע בערך? כי אני רוצה להגיע לפני

^של טונה
אנונימית
את לא שם כבר?
לדעתי ב8 וחצי זה מספיק טוב
תהני!
שואל השאלה:
זה לא היום
ותודה
אנונימית
לא צריך לבוא מוקדם אם זה לפי מקומות
אני אהיה ב16.7
שואל השאלה:
אה אוקיי
אהבתי מאוד את הביו שלך, תהנה
אנונימית