21 תשובות
כן
יש כאלו משעממות
כן, כשאני משתעמם
כן.. אני תמיד מפסיקה בעונה השנייה
כן הרוב משעמם אותי ברמה שאני נרדם.
כן מלא פעמים וואו
לא
זה משגע אותי
אבל השנה החלטתי להפסיק עם זה ולא ראיתי את העונה ה18 של האנטומיה של גריי
יש גבול לסבל
שואל השאלה:
לא צפוי
השאלה הייתה אמורה להיות אם אני מסוגלת
להתחיל סדרה ולסיים אותה
כן
למשל המאה
שואל השאלה:
המאה הרסו את הסדרה בעונות 6 ו7
אני ממש פיקי בלהתחיל סדרה אז אני כשאני כן מתחילה אני כמעט בטוחה לגמרי שאני אוהב את זה מאוד אז לרוב לא
המאה לא יכלתי להמשיך אפילו מעונה 2
כע יש סדרות שפשוט איבדתי ענין באמצע מרוב שעמום. והמאה הייתה מושלמת עד סוף עונה 5
כן, יש לי מלא כאלה
אני פשוט מאבדת עניין באמצע.
שואל השאלה:
וואו חשבתי שאני היחיד
אצלי הפוך חשבתי שהרבה כמוני^
רק שיצא הפוך
שואל השאלה:
שזה מה שאני חשבתי..
כן אבל דיברתי מהנק מבט שלי
רציני זה לא מפריע לכם להפסיק לראות משהו באמצע?
אני לא מסוגלת להתחיל לסדרה ולא לסיים אותה, זה מכניס אותי לתסביכים חהחהחההח