13 תשובות
כן את יכולה, סדרה יפה מאוד.
כן תהני
כן סדרה מושלמת
כן סדרה טובה
כן את יכולה זאת סדרה מדהימה
תהנוו((:
תהנוו((:
כןכן, גם אני ראיתי עם אימא, סדרה בול.
כן
כן וכן
אותי אישית היא שיעממה....
אני אוהבת יותר את הסדרות עם האקשן והמתח.
יש כאלה שיאהבו ויש כאלה שפחות וכן את יכולה לראות עם המשפחה שלך.
אני אוהבת יותר את הסדרות עם האקשן והמתח.
יש כאלה שיאהבו ויש כאלה שפחות וכן את יכולה לראות עם המשפחה שלך.
אולי זה קצת שיעמם בכמה פרקים הראשונים אבל סל הכל אחלה סדרה אז כן
כןן
כן סדרה מהממת