15 תשובות
כי היא מוזרה..
כמו כולם שם תכלס
היא מזדהה עם קהילת סטיפס
כי היא כמו עשבי תיבול
מגעילה וחסרת תועלת
שואל השאלה:
חח קרעת ^^
היא שמה ירוק גם בכניסה הראשונה וגם אחרכך היתה עם חולצה ירוקה וגאקט ירוק למי ששם לב .....
אנונימית
בטח אוהדת מכבי חיפה
אנונימית
כי בא לה
^^^ חשבתי על זה חחח אם זה נכון אני לא סובל אותה מהיום
כי זה באופנה אנא ערף
מי רואה את הסדרה הזאת היא ממש מוזרה ומשעממת
אוהדת חיפה או מזדהה עם החמאס
אולי בגלל שהיא אוהבת את הצבע?
אנונימית
אולי היא מנתחת...
כי היא רוצה להיות כמו הסמיילי הירוק עם הבחילה
הצליחה
אנונימית
למה השאלה הזאת בחמות
אנונימית