4 תשובות
לא לאכול..
שואל השאלה:
אבל זה לא נעים...
כי זה לא פעם ראשונה
אבל זה לא נעים...
כי זה לא פעם ראשונה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא רואה אותן הרבה
כי אני לא רואה אותן הרבה
אנונימית
לא לאכול, תגידי שאכלת לפני
באותו הנושא: