7 תשובות
אם הייתי בת 18 אז לליכוד
לעבודה.
הציונות הדתית
אם הייתי יכול לעבודה.
הפיראטים ברשות האינטרנט
נמאס לי כבר מבחירות רבאק
עדיין אין לי זכות הצבעה אבל אני מאמינה בימינה
אנונימית