8 תשובות
אתם באמת מתנפחים?
אנונימי
מה זה רדיט
שואל השאלה:
אנונימי^^
כן, אנחנו באמת מתנפחים. לפחות ברוב המקרים.
בתגובה אנפילקטית שמתבטאת בחנק- הגרון מתנפח ונתיבי האוויר נחסמים לגמרי.
פריחה ברוב המקרים גורמת לנפיחות ובצקות בעור, אז כן, אנחנו מתנפחים
אנונימי^^
כן, אנחנו באמת מתנפחים. לפחות ברוב המקרים.
בתגובה אנפילקטית שמתבטאת בחנק- הגרון מתנפח ונתיבי האוויר נחסמים לגמרי.
פריחה ברוב המקרים גורמת לנפיחות ובצקות בעור, אז כן, אנחנו מתנפחים
כמו בלון?
אנונימי
שואל השאלה:
רדיט? אין דבר כזה (לפחות לא בהקשר של אלרגיה)
רדיט? אין דבר כזה (לפחות לא בהקשר של אלרגיה)
שואל השאלה:
כן בערך כמו בלון. זה קורה בשניות, במקרים כאלו צריך אפיפן.
כן בערך כמו בלון. זה קורה בשניות, במקרים כאלו צריך אפיפן.
reddit חחח
שואל השאלה:
reddit זה סוג של רשת חברתית, לא קשור לאלרגיה :)
reddit זה סוג של רשת חברתית, לא קשור לאלרגיה :)
באותו הנושא: