23 תשובות
שימי אוזניות, תדליקי טלויזיה, תתעלמי
בוכה
את רוצה לשלול מהם את הזכות לעשות סקס? לא יפה תתחשבי
אנונימי
זכותם לעשות סקס
מי את בכלל שתגידי להם להפסיק זה לא עניין שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אתם אומרים את זה כאילו זה לגיטימי לעשות דברים כאלה שפאקינג אחותך בבית איכ לא הייתי מתמזמזת עם מישהי בבית אם יש מישהו בבית איכ איכ איכ אז להזדיין ??
אתם אומרים את זה כאילו זה לגיטימי לעשות דברים כאלה שפאקינג אחותך בבית איכ לא הייתי מתמזמזת עם מישהי בבית אם יש מישהו בבית איכ איכ איכ אז להזדיין ??
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש לא נורמלי כשיש מישהו בבית למה אני צריכה לדעת שהם מזדיינים איכ זה מידע שאני לא רוצה לדעת
זה ממש לא נורמלי כשיש מישהו בבית למה אני צריכה לדעת שהם מזדיינים איכ זה מידע שאני לא רוצה לדעת
אנונימית
מה הקשר ?!?!?!?!?!? תני להם לעשות מה שבא להם הם לא אמרו לך לצפות בזה או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
איכ אבל אני ליטרלי בבית
איכ אבל אני ליטרלי בבית
אנונימית
מה הקשר שאת בבית מה את רוצה שהם לא יעשו את זה
אנונימי
זכותם וזה מכבד אם הם סגרו את הדלת זה שאת בוחרת לשמוע את המיטה חורקת זה אומר שאת מחפשת את הרע
אנונימי
שואל השאלה:
בוחרת לשמוע את המיטה חורקת?? אני בחדר שלי והיא בחדר שלה זה ממש לא נורמלי איכ
בוחרת לשמוע את המיטה חורקת?? אני בחדר שלי והיא בחדר שלה זה ממש לא נורמלי איכ
אנונימית
מה איכ בזה
בימנו אנשים מזדיינים עם בני הזוג שלהם
בימנו אנשים מזדיינים עם בני הזוג שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת אני בעצמי עושה את זה עם חברה שלי אני לא סתומה אבל איכ למה כשאני בבית איכ
אף פעם לא עשיתי את זה כשיש מישהו בבית.
לא שלי ולא שלה
אני יודעת אני בעצמי עושה את זה עם חברה שלי אני לא סתומה אבל איכ למה כשאני בבית איכ
אף פעם לא עשיתי את זה כשיש מישהו בבית.
לא שלי ולא שלה
אנונימית
אבל אולי אין להם זמן אחר אז תפסיקי לחשוב עליהם כולה סקס זה לא שהם הזמינו אותך או משהו
אנונימי
זה באמת נורמאלי ולגטימי, הם בחדר סגור והם גם הקפידו להיות בשקט
זה שהמיטה חורקת מה הם יכולים לעשות, תרמזי להורים שהיא צריכה מיטה חדשה אולי זה יעזור
פתרון לפעם הבאה פשוט לשים אוזניות ולחשוב על דברים אחרים
זה שהמיטה חורקת מה הם יכולים לעשות, תרמזי להורים שהיא צריכה מיטה חדשה אולי זה יעזור
פתרון לפעם הבאה פשוט לשים אוזניות ולחשוב על דברים אחרים
אנונימית
אף אחד לא שואל אותך, אל תתערבי.
באהבה, beauty.exe
באהבה, beauty.exe
תדליקי טלוויזיה ,שימי אוזניות
אנונימי
את חצופה.
אל תציקי להם, אחותך היא לא את ואת לא תאמרי לה מה לעשות ואיך לעשות
תעזבי אותם, אם כלכך מפריע לך את מוזמנת לצאת מהבית ולעשות משהו עם חייך.
אל תציקי להם, אחותך היא לא את ואת לא תאמרי לה מה לעשות ואיך לעשות
תעזבי אותם, אם כלכך מפריע לך את מוזמנת לצאת מהבית ולעשות משהו עם חייך.
שואל השאלה:
אחותי מה לצאת מהבית ?? היה 9 וחצי בבוקר איזה לצאת מהבית מי יוצא מהבית בשעה כזאת
אחותי מה לצאת מהבית ?? היה 9 וחצי בבוקר איזה לצאת מהבית מי יוצא מהבית בשעה כזאת
אנונימית
תראי, זה ברור שלא נעים לך שהם עושים את זה כשאת בבית, אבל לדעתי בפעם הבאה שזה יקרה (ואם זה קרה זה גם כנראה יקרה שוב) את לא צריכה לצעוק להם להפסיק. את יכולה לשים אוזניות פשוט או למצוא עיסוק שיוציא אותך מהבית (טיול עם הכל, פגישה עם חברות...), אם זה מפריע לך מאוד תדברי אם אחותך אחר כך בפרטיות, תסבירי לה.
תביאי בחשבון שכנראה לעשות את זה בבית שיש בו אנשים זו לא הבחירה הראשונה שלהם וכנראה בבית שלו לא הייתה אפשרות שהם יעשו את זה.
ותדעי שאת ממש לא חצופה, אומנם לצעוק להם בזמן שהם עושים את זה זה די דרסטי, אבל מותר לך להרגיש חוסר נוחות ועצבנות על זה שלא מתחשבים בך.
תביאי בחשבון שכנראה לעשות את זה בבית שיש בו אנשים זו לא הבחירה הראשונה שלהם וכנראה בבית שלו לא הייתה אפשרות שהם יעשו את זה.
ותדעי שאת ממש לא חצופה, אומנם לצעוק להם בזמן שהם עושים את זה זה די דרסטי, אבל מותר לך להרגיש חוסר נוחות ועצבנות על זה שלא מתחשבים בך.
שואל השאלה:
איכ עכשיו הם יצאו מהחדר כאילו הכל נורמלי איכ יואו
איכ עכשיו הם יצאו מהחדר כאילו הכל נורמלי איכ יואו
אנונימית
זה באמת נורמאלי מה את רוצה
אנונימי