8 תשובות
לעשות צעד.
יש לך מה להפסיד? מקסימום יהיה לא
לעשות צעד.
לעשות את הצעד!!
שואל השאלה:
זאת אקסית אגב שניתקתי איתה קשר
לא חוזרים אחורה לעולם תזכור
לעשות צעד חיים פעם אחת
שואל השאלה:
עבד לי