10 תשובות
לא מדמיינים ולא חושבים על דברים כאלה
אולי תנסי להירדם עם מוזיקה?
וגם בחלק מהטלוויזיות יש אופציות לטיימר אז את יכולה פשוט להרדם עם טלוויזיה והיא תתכבה בהמשך הלילה
הייתי אומרת לך לנסות לא לדמיין אבל זה לא באמת יעזור
לא מצליח אם אין חח ודלת סגורה
שמים מוזיקה שמחה באוזניות
הסיטואציה עצמה מצחיקה
תנסי לישון עם מישהו בחדר חשוך כמו אמא או אבא או חבר.ה
תזכרי שהדברים האלו בראש שלך.
עד אז תשני עם מנורה קטנה, זה בסדר ולגיטימי.
אנונימית
עם החיים גיליתי שלא צריך
אין רע בקצת אור וגם אור מהטלוויזיה
זה לא חושך מצרים פה

ועדיין אתן עצה תכלס לאט לאט
כל פעם להוריד קצת אור
בבת אחת זה יותר מידיי ואת תרדמי בלחץ
וכשרואים ששום דבר רע לא קורה אז פוחת הלחץ
אבל באמת שאין צורך חח
את במילא ישנה לבד והקצת אור לא מפריע רק עוזר לך לישון טוב יותר
ויש אנשים שלא משנה באיזה גיל ישנו עם טלוויזיה והאור שבא ממנה גם בגיל 70 או עם כל אור
זה באמת בסדר
עם הגיל זה יבוא..
אבל כן בסופו של דבר את לא תוכלי לישון *בלי( חושך.. זה פשוט קורה.
את גפ תאהבי את הרעיון שהעין לא קולטת שום אור.
עוצמים עיניים ומנגנים שיר בראש
זה עניין של הרגל
בנתיים לא לחשוב יותר מדי
תשימי את הראש מתחת לשמיכה לי זה תמיד עוזר