6 תשובות
יש מלא בפייסבוק
תנסי שם
אשרייך
מקום שאפשר להתלונן על גברים בקיצור
שואל השאלה:
מקום שהוא בטוח לנשים לדבר על הכל הטרדות, תקיפות מיניות, ענייני נשים, אלימות כלפי נשים פיזית ונפשית, התמודדות עם חברה שוביניסטית/אמירות שוביניסטיות למנוע מזה להוריד אותנו
דרך הפייסבוק זה עדיין אקטואלי? אני רוצה שזה יהיה מעין מרכז כזה שנשים יכולות להיפגש ולדבר אחת עם השנייה
אנונימית
אלופה!! אפשר להקים עוד קבוצות כאלה בכל רשת חברתית, אינסטגרם, וואצפ, פייסבוק, טלגרם, סנאפצאט וכל אלה
שואל השאלה:
לא, אנחנו לא מתלוננות על גברים, גברים הם לא העניין פה, זה העצמה נשית.
מרכז תמיכה לנשים שמעצים נשים ועוזר להתמודד עם השלכות של פגיעות מיניות/נפשיות/חברתיות-תסביך נחיתות כתוצאה משוביניזם והנורמות החברתיות שמחדירות מחשבות חוסמות לתת מודע ומגביל אותן בצורה לא מודעת.
מעין מרכז של women support women שבסופו של דבר יחולל מהפכה בעולם הפאטריאכלי הזה.
זה יכלול גם הפגנות יצירתיות ותדרוך הערכה והעצמה נשית.
זאת השאיפה שלי בעיקרון.
אנונימית