10 תשובות
הוא לא שווה את זה!!
התנהגת בסדר גמורר
כן בטח טוב אחת כזו שתענה לי ככה אחרי יבוש חבל עליה
הוא לא יתגעגע וזה טוב כי לא מגיע לך אחד כזה
לדעתי הוא לא ישים לב לזה, בנים פחות מייחסים לזה בכללי חשיבות, תתרחקי ממנו קצת עם הוא מתנהג אלייך ככה והוא ילמד
תזרקי אותו דחוףף סתם טמבל
שואל השאלה:
צודקים תודה לכם !!
אני לא הולכת ליזום שיחות יותר איככ
אנונימית
מי הוא בכלל? העובדה ששלחת לו הודעה מהתחלה הוא צריך להגיד תודה , עם לא יתנצל הוא לא שווה אותך, את יותר טובה ממנו ורק מהודעה אפשר להבין את זה
אנונימית
אל תספרי אותו הוא לא שווה אותך ועם הוא בוחר לסנן שיסנן כי עוד חודש הוא בוכה לך ומת שתעני לו
אנונימית
שואל השאלה:
זה כאב לי כי חשבתי שאחרי כל מה שהוא אמר לי, באמת יש פוטנציאל למערכת יחסים, אבל כנראה הוא השלה אותי
אני אנסה לא לחשוב עליו
אנונימית
שואל השאלה:
אוהבת אתכםם
אנונימית