8 תשובות
זה סבבה לגמרי
לגיל זה אחלה.
חמוד מאוד
כן אם אני לא טועה לגיל 15 השכר הוא פחות מ26
שואל השאלה:
מינימום לגיל שלי זה 21.5
מי שעובד במטבח מקבל 32 לשעה אבל הם בני 25 ורציתי לדעת אם זה טוב ביחס לגיל ולא דופקים אותי או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
כע אבל זה מה יש כשיהיה לי 16 אני יכול לעשות יותר אם אני אהיה מלצר ואז טיפים וזה אבל אין לי ובכל שאר המקומות רצו להביא לי פחות
אנונימי
בחיים שלך אל תהיה מלצר
זה חרא עבודה אל פשוט אל
הכי טוב פיצרייה ככל שתהיה שם עם ותק השכר שלך יעלה כי אתה גם עולה בגיל ויכול לעבור גם לעובד פס מלצר או טבח
אני לפני שנה שהייתי 15 קיבלתי 21 שח בפיצרייה בשכונה שלי.
אנונימית