6 תשובות
כן, ממילא לוקחים את הציון הגבוה יותר אז אין מה להפסיד
כן למרות שזה ציון טוב
כן. אין לך מה להפסיד
ברור
ציון מעולה אבל למה לא
מניחה שכן אבל לא בגלל שהציון לא טוב אלא בגלל שזה כיתה יא ויש יותר כוח רצון.
בכיתה יב (שאלון 582) לא הייתי ניגשת כי אני כבר יודעת מה הציון הסופי שלי ואין יותר מוטיבציה, זה כבר אחרי שמסיימים הכל.

תלמד קצת ותגיד, במקסימום לא תצליח ואז זה לא משנה כי ממילא לוקחים את הציון הגבוה.