9 תשובות
אכן כן.
כן הכי גרועים יותר מהערבים
"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"
בשוק שעוד לא פירקו להם את המפלגה הם לא נורמאלים
לא, ומי שאומר שכן לא מבין בפוליטיקה.
על מה המינוסים? חד"ש היא שמאל קיצוני, וגם מוגדרת ככה, לא מרצ.
לא מספיק...
תלוי איך מגדירים שמאל קיצוני. היא נחשבת למפלגה שמאלנית, ויש אנשים שמחשיבים אותה לשמאל קיצוני.