4 תשובות
פשוט לב זה בסדר
או ככה:
1. יפה/יפה❤
1. יפה/יפה❤
בנות מגיבות מהממת / מושלמת שלי / אין עלייך אם אתה רוצה להגיב תרשום אהבתי / יפה / זה חמוד.
אנונימית
באותו הנושא: