40 תשובות
האמת שאני ההפך
זה כיף
אני שונאת להיכנס להתקלח, אבל אז לא יוצאת.
לגמרי עד שאני נכנסת להתקלח ואני פשוט שעות שם
תנסי להתקלח בבוקר זה הרבה יותר כיף
תקשיבי הייתי בדיוק כמוך.
אולי זה נשמע מוזר אבל שימי לך משהו לראות בטלפון. נטפליקס, סתם סדרה. מוזיקה לא באמת עוזר. וזה באמת משנה הכל
אנונימית
לע אני חולה על זה, זה מרענן אותי אני שם מוסיקה בלאגן בצבא בכלל עפתי על זה, הייתי שם שירים ברמקול משגע את כל הספינה שלי.
וואי אני מתקלחת 3 פעמים ביום שונאת להסריח שונאת זיעה בשביל אדם כמוני מקלחת זה גן עדן xd
קשה לי אשכרה להיכנס כי אני עצלנית אבל ההרגשה אחרי היא וואוו
אולי זה קשור למוצרים שבהם את משתמשת ? אולי תקני לך מוצרים שיהיה לך כיף להשתמש בהם וזה יעשה לך מוטיבציה
"כשאני נקי אני מותק"
אנונימית
ככה כולם נשמה
אין לנו כוח להיכנס להתקלח, אבל כשאנחנו נכנסים לא בא לנו לצאת לעולם
כןן! אני בדיוק מרגישה כמוך, גם אני לא אוהבת להתרטב. עד לא מזמן הייתי גם מתקלחת גם פעם בשבוע אבל לאחרונה התחלתי פעמיים ואפילו יותר. פשוט אני חושבת על זה שאחר כך אני אהיה נקייה עם ריח טוב
אנונימית
פעם בשבוע?
תגידי את לא מרגישה מסריחה, תאמיני אחרי מקלחת הכל פראש נקי רענן
אני כל הזמן בבית אבל אני מתקלחת כל יום
כי זה מה שעושה לי טוב
אנונימית
אותו מצב בולללללל
אני הפוך אני יכולה גם להתקלח שלוש פעמים ביום
פשוט תחשבי על התחושה של אחרי שמרגישים ממש נקיים והשיער מריח מושלם
כן אבל זה בגלל שאני בדיכאון
אנונימי
^^^^^^^^^^
גירל, זה שאת מסריחה מהר ומזיעה מלא, לא אומר שאנשים אחרים גם, יש אנשים שהגוף שלהם בנוי אחר, יש אנשים שלא מזיעים בכלל ולא צריכים להתקלח 46 פעמים ביום.
אנונימית
מי זאת בתמונה?
מספר?
אני לא נושמתת וכן אני גם שונאת להתקלח זה ככ משעמם לוקח תמיד מלא זמן וההרגשה אחרי כבר לא כיפית כמו שהיא הייתה לי פעם
בדיוק עכשיו אני בסטיפס במקום להכנס למקלחת איזה מקסים
שואלת השאלה אין לזה קשר בכלל
לא להתקלח שבוע?? את רצינית איתי
גם אם את לא מזיעה זה לא הגייני בטירוף
תחשבי שאת הולכת לשירותים
יש לך הפרשות
אבל זה זה לא יהיה נקי ואת לא נקיה
כי את לא מתקלחת
וימים שיש לך מחזור את עדיין לא מתקלחת?
אם כן זה ממש מזעזע מזעזע אני אגיד לך..
אנונימית
קשה רק עד שנכנסים...
מסכימה עם התגובה הראשונה.
נורא קשה לי להכנס להתקלח אבל תוך כדי זה כיף ממש ולא בא לי לצאת
מוטיבציה זה בולשיט פשוט לכי להתקלח ותפסיקי להתבכיין בסטיפס
כן.. אני מרגישה אותו הדבר לפני ואחרי.
אויש, עכשיו בתקופת החופש הגודל שלא אצא מהבית בכלל לא אחשוב כל מקלחת נראה לי.
אנונימית
אני לא אוהבת להתקלח, אחת הסיבות כי סה לוקח לי משהו כמו שעה וחצי אבל אני חייסת את ההרגשה שאני נקייה וריח טוב, הייתי אותי מציעה לך לגזור את השיער כי זה יקח הרבה יותר מהר, בהצלחה
לי זה מושלםם
פעם ב ממש
כשאני אולי בתקופה חרא
אבל לי אישית מקלחת זה בין הדברים שאני הכי הכי אוהבת לעשות! זה תמיד גם משנה לי את המצב רוח ובכללי עושה לי ממש טוב
-מים חמימים במקום פושרים
-ההרגשה של להיות נקייה בלי שהשיער שומני
-התחושת רענון שאחרי
היי, אני מץקלח פעם בשבועיים בגלל דיכאון. את תעברי את זה
אנונימי
דווקא כשעצובים אם מתקלחים יותר זה מעודד ^
כדאי לך ממש
אומרת את זה אחרי תקופה קשה
לא נעים להפיץ ריח רע ממך לבני הבית.
וכשאת מתקלחת , את מסירה ממך אנרגיה לא חיובית שהצטברה, ממתח, ורגשות לא חיובים.
כל כך נעים להתרענן ולהריח טוב.
אנשים מרגישים דחייה ממי שלא נקי , ומריח רע.
למדי את עצמך להנות מהמים והסבון.
לגבי השעמום- זה תירוץ.
יש מצב שאת פשוט עצלה?
תוכלי לבחור לשנות את זה, לטובתך.
בהצלחה לך.
אני יכולה להגיד לך שבתקופב כשהייתי בדיכאון גם אני הרגשתי ככה.
אבל עכשיו הבנתי כמה מקלחת זה משהו שעושה לי טוב. אני לוקחת על עצמי כל בוקר לעשות מקלחת עם מים קפואים. שיעיר אותי בבוקר ויתן לי מרץ להמשך היום.
בערב אני עושה אמבטיה מרגיעה ועולה לישון רגועה וזה הדבר הכי משחרר שיש.
אנונימית
^^^
אם את אומרת.. אבל נמאס לי מלחיות
אנונימי
בתקופות שבהן אני מרגישה בדיכאון (מאובחן, לא לצאת עליי) קשה לי לעשות כל דבר ובין היתר גם להתקלח.
אבל באופן כללי, לא תמיד יש לי כוחות להיכנס להתקלח אבל אחרי שאני מכריחה את עצמי פשוט לא בא לי לצאת מהמקלחת.

מה שנותן לי את הכוחות להתקלח זה הידיעה שאני מרגישה ממש נקייה אחרי. ואם החלפתי מצעים אז בכלל מושלם
תחשבי על ההרגשה של אחרי אין הרגשה יותר כיפית מאפשר אחרי מקלחת *ומצעים נקיים.
אבל בימים שאני חופפת (יש לי שיער מתולתל) אני פשוט שמה לי סדרה בטלפון כי זה לוקח לי הרבה זמן וזה אפילו לא במובן כיפי
וואי הכי לא. זה ככ כיף,מרענן..
אני מרגישה ככ מסריחה במידה ואני לא מתקלחת יום
וואו, מזדהה כל כך לגבי החפיפה ^^
יש 69 נעיצות
קול מגניב
שיט לא התקלחתי שבוע
^זה לא מצחיק זה פשוט מביך
אנונימית
^ זאת ליטרלי לא השאלה שלה
אנונימית