12 תשובות
כן ברור
אתה יכול אבל לא יהיה הבדל משמעותי
בטח, אני קיבלתי 93 ואני ניגשת למועד ב
שואל השאלה:
^ nicegirl בדקתי וזה יוסיף 2 נקודות
^ nicegirl בדקתי וזה יוסיף 2 נקודות
אנונימי
גם אני איזה אח, בטח שאפשר פשוט תבוא מפוקס
שואל השאלה:
^ אה מגניב שגם קיבלת 92
אני מניח שגם נפלת על השאלה האמריקאית ..
^ אה מגניב שגם קיבלת 92
אני מניח שגם נפלת על השאלה האמריקאית ..
אנונימי
כן
שואל השאלה:
איך היה לך במתמטיקה
איך היה לך במתמטיקה
אנונימי
אני חשבתי שטעיתי בשאלה 3 אבל מסתבר בסוף שקיבלתי 100 רשמתי how it works וכן תיגש למועד ב אתה לא צריך ללמוד בכלל וזה שעה וחצי מבחן (אני מסיים אותו בשעה)
אם אתה תגיע מרוכז ותעשה את ההכי טוב שלך אז אין סיבה שלא לדעתי, אבל אל תתייאש מדי אם לא תצליח, גם 92 זה מעולה.
בהצלחה!
בהצלחה!
באותו הנושא: