6 תשובות
לא המינמום זה 21 שצריך לעשות
יס
שואל השאלה:
איך?
איך?
לא , 21 יחידות מקבלים תעודת בגרות....
אבל זה לא כזה טוב נראלי
אבל זה לא כזה טוב נראלי
שואל השאלה:
למה?
למה?
עדיף שתעשה כמה שאתה יכול (אל תעמיס על עצמך יותר מידי) אבל אם אתה מסוגל יותר תעשה יותר
בכל מקרה, כל עוד יש לך תעודת בגרות היחידות לא ישפיעו באופן דרמטי
בכל מקרה, כל עוד יש לך תעודת בגרות היחידות לא ישפיעו באופן דרמטי
באותו הנושא: