התחברות
הרשמה
מה הייתם מרגישים אם נגיד אתם במכינה או בצבא וכשאתם חוזרים סופש הביתה אתם לגמרי לבד בבית?
כאילו לפעמים אמא בבית אבל רוב הזמן היא לא ואתם ישנים בסופש לגמרי לבד בבית וגם בקושי נפגשים עם חברים אולי איזה חבר אחד
מה הייתם מרגישים?
25 ביוני 2022, 00:17
גיוס
חיילים
חופש
בית
2 תשובות
באסה?
A
About a girl
הייתי מרגישה שלפחות בבית יש לי שקט. מעדיפה את זה מאשר רעש וריבים
מ
משתמשת בסטיפסי
באותו הנושא:
לפני הצבא חייב להיות במכינה?
הייתם בצבא/אתם רוצים להיות בצבא?
אם נגיד הייתם יושבים שבעה והחברים שלכם היו יוצאים לחגוג עצמאות ואתם בבית איך הייתם מרגישים?
באיזה שלב אפשר לבחור ללכת למכינה לפני הצבא? והאם יש מחוייבות כמו בצבא להיות במכינה או שנגיד רע לי אז אני יכולה לוותר?
איך לשאול את חבר שלי אם הוא בצבא או במכינה בלי שזה ישמע מטומטם?
שנה הבאה אני הולך למכינה (ואחרי המכינה לצבא) ואני ממש לחוץ..
נגיד והייתם מתחילים לצאת עם מישהו והוא היה רוצה לראות אותכם כל יומיים, איך הייתם מרגישים?
נגיד החברה הכי טובה שלכם לא רוצה לדבר איתכם איל הייתם מרגישים המשך למטה..
מה הייתם מציעים למישהו בן 19 שבצבא שמרגיש שההורים שלו עושים לו טובה שהוא גר איתם?
אם אני הולכת למכינה, אני עושה את המיונים לצבא בשנת המכינה או שעדיין בשנה שלפני?
אנשים שסובלים בצבא ומרגישים שמה בדיכאון הייתם נותנים להם פטור מהצבא?