8 תשובות
הכל בטוח לא לדאוג
הם רק רוצים לוודא שזה לא בוטים וכאלה זה הכל סבבה הצבעתי מלא פעמים
ברור שזה בטוח אין מה לדאוג
שואל השאלה:
רשמתן את השם המלא וטלפון והכל?
רשמתן את השם המלא וטלפון והכל?
אנונימית
אכן את חייבת לרשום טלפון כדי שזה ישלח לך קוד
כן אני תמיד מצביעה הכל בטוח לא לדאוג
כן הכל טוב גם שנה שעברה זה היה ככה עשיתי לא קרה כלום
אני
אני מצביעה כל שנה אין לך מה להילחץ
רק בשתי ווי האלה שיש לך בסוף אל תאשרי את הקטע של ההודעות אחכ זה סתם חופר
אני מצביעה כל שנה אין לך מה להילחץ
רק בשתי ווי האלה שיש לך בסוף אל תאשרי את הקטע של ההודעות אחכ זה סתם חופר