15 תשובות
חוק מצוין לדעתי
חשוב וזה טוב לדעתי אבל כאילו מה ילמדו בכיתה א איך הם הגיעו לעולם
מצוין
נשמע מזוייף ברמות למה שילמדו ילדים בני 6 על כאלו דברים
בטח ילמדו על מגדר ושזה בסדר להיות שבנים ובנות יהיו חברים טובים ושאין דבר כזה דבר של בנים או דבר של בנות
מיותר
לדעתי לפחות מכיתה ו' לא אמורים לדעת כלום, סתם הורס את הילדות
לדעתי לפחות מכיתה ו' לא אמורים לדעת כלום, סתם הורס את הילדות
מה החוק? אין לי אינסטגרם...
אנונימית
^ חובה ללמד חינוך מיני מכיתה א'
גם לי אין אינסטגרם אז גיליתי ממקום אחר
מה מה מה
לדעתי זה לא בסדר
זה משהו שילדים כן מגלים לרוב מחברים אבל כיתה א זה מוקדם ממש אנחנו נהפוף לעולם של עוד יותר סוטים
לדעתי זה לא בסדר
זה משהו שילדים כן מגלים לרוב מחברים אבל כיתה א זה מוקדם ממש אנחנו נהפוף לעולם של עוד יותר סוטים
אני חושבת שכדאי להתחיל בכיתה ג ד ולא א אבל אני לא חושבת שזה החוק שצריך להיות בראש העניינים
זה בדילאי קל, אבל אתם באמת צריכים להבין שהם לא יתחילו ללמד ילדים בני שש על מה שילדים בני 16 לומדים בשיעורי חינוך מיני.
הם ילמדו אותם דברים יותר עדינים, כמו שאמרו למעלה. בסגנון של "הגוף שלי הוא רק שלי", ועל כל מיני הבדלים בין המינים שזה הגיל שהם מתחילים לשים לב אליהם.
זה שיעור חשוב ברמות, וזו סוף סוף החלטה נכונה של משרד החינוך, במיוחד בתקופה שלנו שבה לצערי הרב מאוד יש כל מיני מקרים של התעללות מינית בילדים ודברים מזעזעים אחרים. המורים לא יגידו להם שיש דברים כאלה, מן הסתם, אבל חשוב שהם ידעו לזהות מה בסדר ומה לא.
הם ילמדו אותם דברים יותר עדינים, כמו שאמרו למעלה. בסגנון של "הגוף שלי הוא רק שלי", ועל כל מיני הבדלים בין המינים שזה הגיל שהם מתחילים לשים לב אליהם.
זה שיעור חשוב ברמות, וזו סוף סוף החלטה נכונה של משרד החינוך, במיוחד בתקופה שלנו שבה לצערי הרב מאוד יש כל מיני מקרים של התעללות מינית בילדים ודברים מזעזעים אחרים. המורים לא יגידו להם שיש דברים כאלה, מן הסתם, אבל חשוב שהם ידעו לזהות מה בסדר ומה לא.
ילדים בכיתה א לא אמורים לדעת כלום בנושא הזה, גם לא מחזור ולא שום דבר. לדעתי
אנונימית
חוק חשוב
מחריד לדעתי
זה רק מראה לנו שוב עד כמה מערכת החינוך פה בארץ נוראית.
זה רק מראה לנו שוב עד כמה מערכת החינוך פה בארץ נוראית.
באותו הנושא: