4 תשובות
למיון חיים
וואי. תרגישי טוב קודם כל. תשטפי את הפצעים ושימי משחה..תנוחי ותשכבי. אם זה חמור ממש אז לכי למיון.
שואל השאלה:
מה יעשו במיון? אין מה לעשות עם הכאבים האלה
מה יעשו במיון? אין מה לעשות עם הכאבים האלה
אולי תקחי נורופן?
באותו הנושא: