5 תשובות
לא נראלי את צריכה לומר...
אם התחלת עוד עבודה, יכול להיות שאת צריכה לעשות תיאום מס. אני לא מבינה בזה מספיק כדי להסביר וגם אין פה מספיק פרטים כדי לקבוע (גיל, שכר כולל וכו').
תעדכני את הבוס ותשאלי אותו על זה, כי הוא חייב להבין בזה (או להפנות אותך לחשב השכר שלו שמבין בזה) ולהגיד לך מה עושים עם המס. יכול להיות שזה גם נותן לו/למעסיק השני פטור מתשלום ביטוח לאומי עלייך (כי לא צריך לשלם פעמיים), אבל רק הם ידעו מה לעשות עם זה.
שואל השאלה:
אני עובדת כבר בעבודה אחת
ועכשיו התחלתי עוד אחת
השאלה אם אני צריכה להגיד לבוס שלי בעבודה הקודמת שהתחלתי עוד עבודה
אנונימית
כאילו את עדיין באותה העבודה??
כי אפשר להיות ב 2 עבודות
לא נראלי אני חושבת שאת פשוט צריכה לומר לו שהתפטרת