3 תשובות
מה שיהיה יהיה
העיקר זה לא להילחץ
העיקר זה לא להילחץ
אין מה לפחד הצבא שלנו הכי חזק והכי נחוש באזור הזה גם אם יהיה יפתחו אותם אם הממשלה לא תתקפל!
אין מה לפחד, צריכים לסמוך עלינו החיילים הכל יהיה בסדר כמו שאמרו, הצבא שלנו הכי חזק:)
באותו הנושא: