7 תשובות
קולומביה , אני קניתי באזור ה360 נראלי וזה עוד היה במבצע..
ואחר כך לקחתי אותו לתופרת שתעשה לי אותו גזרה קצת גבוה יותר..
ואחר כך לקחתי אותו לתופרת שתעשה לי אותו גזרה קצת גבוה יותר..
בשיין ניראלי זול יותר
מאניה גינס
שואל השאלה:
וזה יקר?
וזה יקר?
h&m .
פעם ראיתי בביגוד
^^^^המחיר סביר.
באותו הנושא: